مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-14اجتماعي

آغاز وزش باد گرم تا پایان هفته/ احتمال گسترش آتش سوزی در جنگل ها


مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش دو تا پنج درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: وزش باد شدید و خیلی شدید به ویژه طی پنجشنبه مورد انتظار است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش دو تا پنج درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: وزش باد شدید و خیلی شدید به ویژه طی پنجشنبه مورد انتظار است.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای امروز بین 11 و 28 درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت تناوبی جریانات جنوبی تا پایان هفته در منطقه دانست و افزود: وزش باد جنوبی شدید و خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و افزایش دما مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از وزش باد جنوبی و گرم طی عصر و شب فردا تا صبح جمعه خبر داد و تصریح کرد: در برخی نواحی ساحلی و جلگه ای به ویژه طی ساعات صبح و شب با پدیده مه مواجه خواهیم بود.

دادرس از افزایش دو تا پنج درجه ای متوسط دمای هوای استان و وزش باد شدید و خیلی شدید به ویژه طی پنجشنبه خبر داد و ادامه داد: طی این مدت با گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه شرایط برای افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز وزش باد گرم تا پایان هفته/ احتمال گسترش آتش سوزی در جنگل ها

آغاز وزش باد گرم تا پایان هفته/ احتمال گسترش آتش سوزی در جنگل ها